CIU CIU

vineri, 4 iulie 2008

Am revenit

Pfff, de cand n-am m-ai scris. Intre timp am scapat de corigenta la 3 materii, am restabilit legatura cu niste vechi prieteni si am fost la mare.
Daca cautati un loc unde sa va relaxati, in conditii decente si cu o priveliste superba la mare va recomand Hotel Forum din Costinesti au preturi mai mult decat rezonabile pt un hotel cu aer conditionat, tv, frigider, baie, in camera, plaja privata cu sezlonguri totul inclus in pretul de 120 de ron/noapte dar ceea ce mi-a placut cel mai mult in domeniul serviciilor oferite, a fost amabilitatea receptionerei ce a facut checkin-ul ca sa zic asa.

Vremea fu foarte faina, pe plaja am avut ocazia sa-mi aranjez gandurile, departe de stresul de acasa si de galagia infernala din Bucuresti.

Chiar am profitat de ocazie si am filozofat nitel, am ajuns la concluzia ca scoicile sunt la fel ca oamenii.


Ele pot jumatati secatuite de viata in cautare jumatatii lor perfecte:













Sau alaturi de jumatatea lor:















Dar nimeni nu-i nemuritor:
















Am scris acest articol in cadrul campaniei Romania de 5 stele, initiata de unul dintre cele mai tari bloguri de pe la noi.








































Niciun comentariu: