CIU CIU

joi, 17 aprilie 2008

Neverland

Ce este acest Neverland? Oare ferma lui Michael Jackson, oare taramul lui Peter Pan? Neah, este doar acel moment de izolare fata de lume pe care il avem toti la un moment dat. Este perioada cand nu vrei sa te deranjeze nimeni, sa ramai doar tu cu gandurile tale, unii spun ca esti trist in acele momente, eu ii contrazic, nu exista ceva mai relaxant decat atunci cand porti acel monolog interior, cand te gandesti la propriile probleme, mai mult sau mai putin grave( fiind oameni avem tendinta sa dramatizam) , oare ce este mai frumos decat atunci cand visezi?
Mie, unul, imi displace cand sunt deranjat in acele momente, chiar devin extrem de irascibil si folosesc cuvinte( injurii) ce nu-mi sunt caracteristice in viata de zi cu zi. In acele momente nu intru pe messenger, imi inchid telefonul sau resping apelurile, nu conteaza cine ma cauta, pentru a-mi aduna fortele, pentru a ma-ncuraja pana la urmatorul moment de cugetare, nici macar muzica nu este aceeasi pe care o ascult in mod normal, prefer jazz-ul si muzica clasica, iar cartile ce le citesc, evident, devin cele cat mai multe substraturi.
Aceste perioade pot sa dureze intre 30 de secunde si luni intregi, depinde de natura si gravitatea problemelor ce le avem, uneori nici nu ne dam seama ca am picat in aceasta stare.
Neverland, my land, your land, never our land, we are selfish, we can't share it, maybe it's better, maybe it's not...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mi-au placut cuvintele din debutul articolului.Descrierea pe care ati facut-o se potriveste de minune unui prieten[care culmea si-a luat acest cognomen de "Neverland",dupa un cantec scris pe aceasta tema.]Exact exprimarea pe care ati folosit-o:izolare, introvertie, retragere, depresie poate, inchistare.Poate tocmai asta a fost ceea ce mi-a placut la el desi, in contradictie negam acest fapt in sinea mea.
Neverland...un cuvant care pana acum 2 ani nu-mi amintea decat de Michael Jackson si Peter Pan acum inseamna cu totul altceva.Da, poate o stare, un taram al viselor...o persoana mai degraba care ma induce in taramul fanteziei si iubirii.

P.S.reusit articol.:)