CIU CIU

joi, 25 decembrie 2008

Banc

Un betiv era intr-un bar, bea el un pahar de whiskey, bea el 2, bea el 3.., pana cand a ajuns la vreo 10 pahare si hotaraste sa plece acasa, cand sa se ridice de pe scaun BUF jos, el: gamias' picioarele iar ma vede nevasta beat iar imi face capul calendar, acum hai sa ma tarasc pana la usa barului apoi plec spre casa pe picioarele mele, se taraste el pana la usa barului se tine de usa reuseste sa se ridice, cand da sa plece BUF iar pe jos.
El iarasi gamias' picioarele ce dracu ma fac.. se gandeste ca e frig afara si poate il trezeste frigul si poate se ridica pana cand ajunge la usa casei, apoi merge pe picioarele lui, asa ca se taraste el pana la usa, pe drum in mizerie in toate cele, da sa se ridice se sprijina dee usa.. deschide usa, iar BUF jos, vede ca nevasta-sa nu s-a trezit, se schimba se baga in pat langa ea.
Dimineata se trezeste in urlete.. betiv nenorocit, iarasi ai venit beat aseara, idiotule, boule, toate venind de la nevastasa. La care el, mahmur, dar de unde naiba sti tu cum am venit eu aseara, dormeai dusa. Nevasta: Pai iarasi m-a sunat patronul barului si mi-a spus ca ti-ai uitat scaunul cu rotile acolo!!!!


Pentru concursul lui Blogatu'

Niciun comentariu: