CIU CIU

luni, 5 ianuarie 2009

Gata vacanta

A inceput scoala!!! Traficul a revenit la c0tele normale, autobuzele au redevenit pline ochi, am si simtit si eu ca merg la scoala atunci cand fiind pe scari si tinand mana pe balustrada din autobuz, o baba cu o blana pe ea, isi impingea partea dorsala in mana mea. La scoala evident culoarele erau murdare, baile au ramas la fel de infecte, fara baterie la robinet, cu tigari aruncate pe jos( in ciuda campaniei antifumat demarata de psihologul scolii. Profesorii la fel de sictiriti de elevi, ca si elevii de profesorii comunisti, si da COMUNISM STALINIST, cum e posibil sa fiu notat in functie de partidul pe care-l sustin??? Si tot elevii sunt porci, nesimtiti, dar profesorii n-au nici o tangenta sa faca aluzii la sex din orice, in clasa a 9a din ghinda, profesoara, a ajuns la o discutie despre sex, acum de la sindromul down, am ajuns la sex...Incep sa cred ca o excita, macar atat, ca de barbati n-are parte. Cand sa ma intorc spre casa, in autobuz, forfata mare, cand dau sa cobor, vad o doamna intre 2 varste ce statea in usa, si am intrebat-o fix asa ,, Doamna, va rog eu frumos coborati, nu vedeti cum se chinuie lumea sa iasa, si apoi nu-i bai urcati la loc?" La care o femeie de varsta a 3a( nu o pot numi doamna) "ahhh, derbedeule, nu ti-ar fi rusine sa vorbesti asa nepoliticos?".
Slava cerulului ca am avut parte de 4 ore de sex azi, ca sa-mi pot descarca toti nervii fara sa pateasca nimeni, nimic:))

Un comentariu:

maya spunea...

Ah:)) si eu am deseori probleme cu BABELE care se gasesc sa-si exprime tot felul de pareri despre mine, atunci knd le deranjeaza faptul ca vreau sa cobor, sau ghizdanul sau toate alea:))