CIU CIU

luni, 28 ianuarie 2008

Cugetari

,,Si nimeni nu se pierde mai bine ca omul tînãr. E omul care-si apartine cel mai putin, desi vorbeste la persoana I cel mai mult. E subiectiv si în acelasi timp impersonal. De aceea el are mai lesne decî oricine accesul la esentã. E atît de rãpit lumii, încît pãseste, parcã, din esentã în esentã."[Constatin Noica]
Omul e un rau plin de mocirla, iar Supraomul este marea ce soarbe acest rau mocirlos fara a se murdarii, in care groaznicul dispret al vostru nici n-o s avi se desluseasca.
Concluzia mea in legatura cu perfectiunea a fost ca e de fapt o suma de imperfectiuni pe care le prefer... si ca sa te apropii de perfectiune trebuie doar sa fii mai mult ceea ce esti si mai putin ce sunt cei din jur [singura exceptie fiind cea in care tu esti un 'om al oamenilor'-tii prea mult la ei ca sa nu fie parte din tine.]
Eu vreau ca persoanele care ma cunosc sa nu regrete ca m-au cunoscut si astfel sa-mi capat nemurirea, in mintea lor.... si dupa un anumit timp, sa fie destul de puternici cat sa traiasca fara mine... [ma rog, ganduri cretine si idealiste si inutile]
Mie mi-e teama sa am copii ca o sa le stric viata... toti contemporanii mei au vieti familiale distruse si nu vreau sa fac asta urmatoarei generatii.
Oamenii mai mult imi starnesc ganduri, indiferent de pers.. tacerea ar trebui acoperita de ganduri.
Whether you think you can or whether you think you can't, you're right![Henry Ford]
Am inchei aceasta sesiune de cugetari emo-iste( dupa cum multi le-ar eticheta...) cu un citat optimist: ,, The only limits are, as always, those of vision." James Broughton

Niciun comentariu: