CIU CIU

miercuri, 23 ianuarie 2008

Un inceput

Deci oficial am intrat in lumea asta, a blogurilor, va multumesc ca m-ati primit, dar nu va recomand sa va apropiati prea tare de mine. Sa va spun ceva despre mine, v-as plictisi, in schimb va pot spune ce-mi displace:
Imi displace natura umana, imi displace sa vad toti ratatii ca dramatizeaza totul( via emo ), imi displac manelele si orice are legatura cu acest domeniu( prostia o accept ), imi displac toate fufele prefacute obsedate de shopping, imi displace suferinta, nu-mi place sa vad oameni tristi, nu-mi place sa fiu trist, nimic nu are dreptul sa ne intristeze, carpe omnius, asta ar trebuii sa ne fie moto-ul, imi displace sa fiu trezit in timp ce visez, nu conteaza ca-i ,,day dreaming"(
eu numesc acest fenomen, mutarea in Neverland, my land), imi displac profesorii cu metode invechite, care nu pot accepta cand gresesc, care te fac sa te simti ultimul om de pe pamant, imi displace sa vad oamenii cand arunca gunoaie pe strada, fulgii mei cosurile de gunoi sunt din 10 in 10 metri, imi displac politicienii ce au unic scop umplerea buzunarelor lor( politica ii cea mai mare curva ), imi diplace sa ma atasez de oameni caci omul este o creatura prea desavarsita, sa iubesc oamenii mi-ar fi ucigator!

Niciun comentariu: