CIU CIU

miercuri, 23 ianuarie 2008

seara buna

M-am intors de la spital, am fost cu mama in vizita la buna , care-i internata. Sunt oare romanii o natie ce se pripeste mereu? Nu de alta dar observ asta in orice miscare din jurul meu, romanii nu se gandesc inainte de a da spaga, ca , prin asta o incurajeaza, nu se gandesc cand accepta toate rahaturile si toate slujbele sub demnitatea lor, ca se denigreaza? Traim oare in asa societate bolnava unde banul conduce totul, ce intrebare stupida, normal ca da, si nimeni nu face nimic, rahat.
Nu suntem in stare sa ne recunoastem valorile, sa le incurajam, suntem o natie incurajati sa reuseasca de unii singuri, majoritatea ne-am pierdut si patriotismul, cred ca mai degraba ar sari la razboi ci de varsta a III a decat cei mai tineri, caci suntem o natie ce a decazut, si a decazut numai din cauza rahatilor de politicieni ce ne-au condus, care si-au urmarit doar interesul personal. Ceva mai devreme am zis ca-mi displac multe lucruri, acum am evoluat, urasc masoneria si urasc parvenitii fara 7 ani de acasa!

Niciun comentariu: