CIU CIU

joi, 2 septembrie 2010

changes

Sunt schimbarile oare benefice?
Ca totul in viata e relativa faza, eu unul nu consider ca merita sa ma schimb total pentru o fata pe care am iubit-o la un moment dat si nu stiu daca mai e fata aceea. Sa ma fut totul e vag in mintea mea unii prieteni imi spun sa ma razbun, altii imi spun sa stau cuminte si sa-mi vad de viata mea ceea si ce incerc sa fac da oare iubesc, sau e temerea mea cea mai mare sa nu pot da drumul cuiva.
Singura posibilitate pentru a vedea ceea ce sunt eu cu adevarat este sa incep o noua relatie cu o tipa care sa merite toata atentia mea, dar totusi nu vreau sa par disperat in cautarea acelei tipe si nici nu vreau sa o sperii la inceput cu prea multa afectiune, in pula mea vreau sa ma dedic unei persoane si n-am cui cat de trist sa fie asta, acum inteleg ca platesc pentru greselile din trecut iar roata se intoarce pentru momentele in care am fost prea egoist, dar chiar asa sa nu merit o a 2a sansa las-o in pula mea zeita Fortuna.

Niciun comentariu: