CIU CIU

joi, 9 septembrie 2010

Romania postdecembrista in ochii mei I

Am 20 de ani in momentul revolutiei mama era insarcinata cu mine.
La tv toata lumea se uita si era infricosata Ceausescu a murit, oameni erau confunzi, nu stiau cum va fi fara el, toata viata au trait sub doctrina lui, 90% din ei n-aveau parte de informatii, desi vorbeau cu oameni ce au fost prin alte tari sau cu straini, ei nu concepeau sa existe alta forma de a trai, dar despre asta o sa vorbim mai incolo.
L-au vazut pe Iliescu drept salvatorul lor, deoarece el ramasese singura figura cunoscuta deoarece in jurul lor peste tot se formau partide, sindicate( liderii sindicali aveau dreptul sa schimbe directorii in marile uzine asa vedeau ei democratia) au acceptat ca nea Nelu' sa-i conduca intre '90 si '96 mare prostie au facut, neintializati in ale capitalismului oamenii din jurul lui au inceput sa faca ce stiau mai bine sa fure. Dar totusi n-au fost multumiti sa creeze firme fara activitate ce erau sugative de bani din marile intreprinderi, nu, au incheiat si niste contracte desigur dezavantajoase pentru statul roman cu firme arabe( d-aci infuzia postrevolutie de turci) ca neh marile firme internationale nu se injoseaua sa ofere bani la micii spagari d-atunci, actualmente deontologii din opozitie.
Din perioada aceea nu-mi prea amintescu multe deoarece pana in 2 ani nu prea am avut tangente cu nimeni, intre 2 si 3 ani am stat paralizat la pat din cauza unei raceli, iar intre 3 si 6 am fost la gradi eram febletea tuturor, blond grasut cu ochii negrii, certurile le aveam doar cu sormea care si ea ma lasa in pace cateodata deoarece ma iubea si ma proteja sa nu ma ia "ganii"(tiganii:)) ).
Va urma..

Niciun comentariu: