CIU CIU

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Hmm

Oare sunt singurul om ce are doar 3 stari definitorii, si anume:
- una in care e exaltat de fericire
-a doua cand e pe ganduri si are o fata de om obosit, suparat si nu stie cum sa reactioneze indiferent de situatie
-a treia si cea mai urata cand numai constientizeaza nimic vede negru in fata ochilor si face gesturi necugetate
In momentul de fata sunt in starea a doua, si stiu si de ce numai ca nu pot face nimic sa-mi schimb starea, singurul lucru ce-l pot face e sa incerc sa nu pic in cea din urma stare, desi prietenii mei fac tot posibilul sa am prima stare, numai ca nu ascult.
Mda stiu plictisitor, daca spun cauza starii mele si anume viata mea amoroasa, daca o pot numi asa, am sa devin un cliseatic notoriu iubit de fanele telenovelelor si a cartilor lui Cartarescu.
Pff viata-i greu, banii ie multi, minte putin...

Niciun comentariu: